joydivision

Alla inlägg under februari 2009

Av Peter - 7 februari 2009 21:19

Det är inte så lätt ibland...


"Min lust är fri, men min frihet är bakom galler" sa Winnerbäck och det sammanfattar väl allt tror jag...


Att vilja men inte kunna... Att veta vad man skulle kunna göra men att vara hindrad att göra det av olika anledningar... det är nog det värsta som finns...


Jag är så trött...

Av Peter - 1 februari 2009 14:33

Ja inte så allvarligt som rubriken kan verka... Jag har kopplat upp den gamla datorn och håller på att försöka kolla över vilka grejer som funkar och vad man kan göra sig av med... just nu formaterar jag hårddisken, sen ska jag plocka ur minnena och lite annat smått och gott... tänkte lägga ut det på tradera sen... blir väl alltid nåt av det!;)


Har inte gjort så mycket spännande denna helgen... mest slappat och tagit det lugnt...


Får se om jag bloggar mer senare... hehe ska ju helst ha nåt att skriva om också!

Presentation

Omröstning

Vilken är bästa jullåten genom tiderna?
 White Christmas
 O helga natt
 Snart kommer änglarna att landa (Lundell)
 A fairytale of New York (The Pogues)
 Feliz Navidad
 Last Christmas (Wham)
 Santa Claus is coming to town (Springsteen)
 Nån annan???

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards