joydivision

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Peter - 11 november 2010 13:06

Ja så var vi där igen... För 1.5 år sen kraschade min dator... desperat köpte jag en ny billig variant (Acer tyvärr). Häromdan gav den också upp... fem blåskärmar på en timme fick mig att inse att det var nåt allvarligt fel med aset acer... Nåväl... nu står datorn i felsäkert läge och backupar allt jag har... det är bilder, musik. filmer och dokument... har ju fotat mkt och dessutom lagt hela min skivsamling som mp3 på datorn.. det tar tid att kopiera det vill jag lova... Nu är det väl dags att försöka byta igen, helst till nåt bättre...


bilen är också en historia för sig... jag ska ALDRIG nånsin mer köpa en bil av nån jag känner och litar på... det kunde man tydligen inte... jag är totalt novis med bilar, kan ingenting bortsett från att kolla oljan och tanka.... detta utnyttjade min sk kompis genom att försäkra mig om allt som var fixat, allt som inte var nån fara osv... tre år senare har jag lagt ner mer pengar på bilen än jag köpte den för och nu är det då dags igen...


tur man är optimist;)

Presentation

Omröstning

Vilken är bästa jullåten genom tiderna?
 White Christmas
 O helga natt
 Snart kommer änglarna att landa (Lundell)
 A fairytale of New York (The Pogues)
 Feliz Navidad
 Last Christmas (Wham)
 Santa Claus is coming to town (Springsteen)
 Nån annan???

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards