joydivision

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Peter - 1 januari 2009 13:28

Nu har man vaknat till 2009!
Känns skönt på många sätt... Har kommit fram till att det är dags att lägga om en del saker i livet och börja se framåt på ett helt annat år än dom åren som hittills passerat...


Slut med att falla undan för andra... Dags att börja stå på mig och inte ta massa skit av andra bara för att undvika konflikter...


Saker bestämda inför 2009 hehe...

Sluta röka... yeah men denna gången tror jag att jag klarar det... känns så!

Sweden rock... ska bli jävligt roligt! speciellt om vi åker hela familjen och Jenny hänger på!

Priest feast i mars... Linus och jag ska se Megadeth och jaa Priest och Testament blir ju på köpet! Dags för grabben att testa ståplats hehe slut med läktarmesandet! är man 15 ska man fanimig kunna banga sig igenom en konsert stående! ;) Och ja, han vill ju själv bli en vuxen hårdrockare! Skitskoj ska det iaf bli!

Jag... Dags att satsa på mig själv och inte göra massa saker som känns jävligt aviga bara för att man inte vill ställa till nåt! I år är det "ta mig som jag är eller dra åt helvete" som gäller! Ska dessutom stå för vad som är rätt för mig och inte ta så jävla mycket hänsyn!


Nyårskalejset blev skitroligt! Lagom raketer, sprit och god mat! och Inga partypoopers ;)


Gott nytt år världen!

Peter säger over and out!

Presentation

Omröstning

Vilken är bästa jullåten genom tiderna?
 White Christmas
 O helga natt
 Snart kommer änglarna att landa (Lundell)
 A fairytale of New York (The Pogues)
 Feliz Navidad
 Last Christmas (Wham)
 Santa Claus is coming to town (Springsteen)
 Nån annan???

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards